træf,

Træf og generalforsamlingen i Dansk AutoCamper Forening kombineres i weekenden 25. – 27. maj 2018, hvor du kan være med til fællesspisning fredag aften, og desuden deltage når der lørdag aften er buffet med lækker 3-retters menu, fri kaffe, vin, øl og vand. Efter middagen i Rødekro Hallen spilles der op til dans.

Træf i Rødekro giver mulighed for mange spændende oplevelser
Træf og generalforsamlingen afholdes i år i Rødekro. Når du alligevel kommer til området, kan du eventuelt forlænge opholdet og benytte lejligheden til at tage en smuttur over grænsen til Tyskland. Du kan ligeledes få smukke naturoplevelser, besøge den historiske købstad Aabenraa, eller tage på Cykel- eller gåtur på Hærvejen eller en af de andre flotte ruter i området. Du kan også besøge Flensborg, hvor der er gode muligheder for shopping, og du kan nyde udsigten over den smukke Flensborg Fjord, eller besøge en af de mange flotte strande i området. Har du lyst til at prøve at cykle en tur på en skinnecykel, så er dette også muligt. Læs om endnu flere muligheder for oplevelser i og omkring Rødekro på Visit Aabenraa.

Fakta om foreningstræf og generalforsamling i DACF
DACF byder alle foreningens medlemmer velkommen til generalforsamling og træf i Rødekro i weekenden fredag 25. maj til søndag 27. maj. Selve generalforsamlingen finder sted lørdag 26. maj kl. 10:00 i Rødekro Hallen. Du kan ankomme til Rødekro Hallen, hvor træffet afholdes, allerede fredag fra kl. 14:00. Efter generalforsamlingen serveres der 3 stk. håndmadder inkl. 1 øl eller vand per person.

Fredag aften er der mulighed for fællesspisning i Rødekro Hallen, og som nævnt ovenfor, så er der lørdag aften stor buffet med efterfølgende musik og dans. Udover den lækre buffet med tre-retters menu er der naturligvis også morgenbrød både lørdag og søndag morgen til alle deltagere i træffet.

Tilmelding
Du kan læse mere om tilmelding og praktiske detaljer på invitationen – invitation klik her. Tilmeldingsfristen er senest 22. maj. Du kan tilmelde dig på mail til: Peter Niemann – eller på tlf: +45 25 71 77 50

Er du ikke allerede medlem af DACF?
Deltagelse i arrangementet i Rødekro kræver medlemsskab af Dansk AutoCamper Forening. Hvis du ikke allerede er medlem, så kan du nå at melde dig ind i foreningen på dette link – indmeldelse DACF – efter indmeldelse skal du huske at tilmelde dig arrangementet i Rødekro på ovenstående mail eller telefonnummer.